Vakantiewerkers gezocht Vakantiewerkers gezocht Ben jij die enthousiaste en gemotiveerde jongere die wel bij ZuidOostZorg vakantiewerk wil doen? Lees meer
"Urenlang wachten op antwoord? Hou toch op! Via het beeldscherm heb ik contact met de zuster wanneer het mij uitkomt" "Urenlang wachten op antwoord? Hou toch op! Via het beeldscherm heb ik contact met de zuster wanneer het mij uitkomt" Lees meer over de voordelen van Zorg op afstand Zorg op afstand
"Ik vind het heel prettig dat de mensen van ZorgThuis me goed kennen. Maar ze hoeven natuurlijk niet álles van me te weten..." "Ik vind het heel prettig dat de mensen van ZorgThuis me goed kennen. Maar ze hoeven natuurlijk niet álles van me te weten..." Lees meer over de persoonlijke aanpak van ZorgThuis ZorgThuis

ZuidOostZorg omarmt de toekomst. Dat is de boodschap van ons Jaarverslag 2015

Jaarverslag 2015

ZuidOostZorg staat nooit stil. We willen constant beter worden, onze cliënten beter bedienen. Daarbij wil ZuidOostZorg niet alleen voorbereid zijn op de veranderingen in het zorgstelsel, maar ook meedenken over die veranderingen en er een onderdeel van zijn. ‘Samen’ is daarbij het woord dat we hoog in het vaandel hebben: we moeten het tenslotte samen doen!

Naast het formele jaarverslag hebben we een selectie van de in 2015 behaalde resultaten gebundeld in ‘Populair Jaarverslag 2015’. Deze kaart bevat een greep uit voor ZuidOostZorg belangrijke, leuke en interessante zaken en is gebaseerd op het formele jaardocument inclusief jaarrekening 2015 van ZuidOostZorg.

Klachtenjaarverslag 2015

Klachten zijn kansen voor de organisatie. Dat klinkt vrij populair, maar in essentie is het waar. Als een organisatie geen of zeer weinig klachten heeft, dan moet er wel iets aan de hand zijn. Of je doet het onwaarschijnlijk goed, of je klachtenbeleid is niet toereikend. Van klachten kan een organisatie leren. ZuidOostZorg vindt het belangrijk dat een klager zijn klacht eenvoudig kenbaar kan maken en gehoord wordt door betrokkenen. Ook wil ze transparant zijn over de klachten die bij haar gemeld zijn.

In dit jaarverslag wordt verslag gedaan over het aantal klachten dat gemeld is en of deze naar tevredenheid is afgehandeld en andere zaken die betrekking hebben op het klachtenbeleid. Hier kunt u het klachtenjaarverslag 2015 lezen.