"Yes! Alweer een mooi diploma erbij, dat is toch maar mooi mogelijk bij ZuidOostZorg!" "Yes! Alweer een mooi diploma erbij, dat is toch maar mooi mogelijk bij ZuidOostZorg!" Ontdek meer voordelen van Werken en leren Werken en leren
"Urenlang wachten op antwoord? Hou toch op! Via het beeldscherm heb ik contact met de zuster wanneer het mij uitkomt" "Urenlang wachten op antwoord? Hou toch op! Via het beeldscherm heb ik contact met de zuster wanneer het mij uitkomt" Lees meer over de voordelen van Zorg op afstand Zorg op afstand

Jaarverslag 2013 nu online te zien

Weet u nog wat u vorig jaar heeft gedaan? Bij ZuidOostZorg hebben we alles op een rijtje gezet in het jaarverslag 2013. En dat is heel wat. Het jaarverslag 2013 is net zoals vorig jaar digitaal. Dit sluit aan bij het beleid Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) van ZuidOostZorg. Omdat het digitaal is, zijn er geen drukkosten, dat scheelt! Dus u scrolt, klikt, swiped en schuift door het verslag. U kunt het filmpje van het bezoek van de Koning aan Stellinghaven Oosterwolde nog eens terugkijken, maar ook andere foto's. Kortom, vanalles te zien in dit kleurrijke jaarverslag. Samen gaan we bij ZuidOostZorg voor dat beetje extra!