Wil jij een toffe vakantiebaan? Wil jij een toffe vakantiebaan? Hé jij daar! Heb je zin om tijdens jouw zomervakantie de handen uit de mouwen te steken en bij te verdienen? Meer over vakantiewerk
"Yes! Alweer een mooi diploma erbij, dat is toch maar mooi mogelijk bij ZuidOostZorg!" "Yes! Alweer een mooi diploma erbij, dat is toch maar mooi mogelijk bij ZuidOostZorg!" Ontdek meer voordelen van Werken en leren Werken en leren
ZorgkaartNederland ZorgkaartNederland Met uw feedback kunnen wij onze zorg & dienstverlening continue verbeteren. Uw reactie is voor ons waardevol! Lees meer
ZuidOostZorg beste werkgever ZuidOostZorg beste werkgever Onlangs heeft ZuidOostZorg het keurmerk beste werkgever gekregen! ZuidOostZorg blinkt uit in bevlogen en betrokken!

Jaarverslag 2013 nu online te zien

Weet u nog wat u vorig jaar heeft gedaan? Bij ZuidOostZorg hebben we alles op een rijtje gezet in het jaarverslag 2013. En dat is heel wat. Het jaarverslag 2013 is net zoals vorig jaar digitaal. Dit sluit aan bij het beleid Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) van ZuidOostZorg. Omdat het digitaal is, zijn er geen drukkosten, dat scheelt! Dus u scrolt, klikt, swiped en schuift door het verslag. U kunt het filmpje van het bezoek van de Koning aan Stellinghaven Oosterwolde nog eens terugkijken, maar ook andere foto's. Kortom, vanalles te zien in dit kleurrijke jaarverslag. Samen gaan we bij ZuidOostZorg voor dat beetje extra!